System ZASTRZEGANIA KART

Rozwiązanie pozwalające użytkownikom kart bankowych na szybkie zastrzeżenie karty płatniczej nawet jeśli nie znają oni numeru dedykowanej infolinii banku.

  • rozwiązanie unikalne na skalę światową
  • system dla banków komercyjnych, spółdzielczych i ich partnerów z zakresu obsługi kart oraz dla innych wydawców kart (np. lojalnościowych lub przedpłaconych)
  • podczas jednego połączenia możliwość zgłoszenia utraty karty i dokumentu tożsamości oraz zablokowania dostępu do bankowości mobilnej
  • zautomatyzowana infolinia IVR wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy (portal głosowy): posiadacz karty po wypowiedzeniu nazwy banku zostanie przekierowany do właściwej infolinii banku/wydawcy
  • charakter całkowicie niekonkurencyjny wobec własnych rozwiązań typu Contact Center banków – wsparcie szybkiego przekierowywania tam rozmów
  • podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez bezzwłoczne wyeliminowanie możliwości dokonania transakcji utraconymi kartami płatniczymi oraz nieuprawnionego posłużenia się utraconymi dokumentami tożsamości
  • narzędzie wspierające banki (wydawcy) i klientów (posiadacze)
  • przeznaczony zarówno dla banków komercyjnych, jak i spółdzielczych
  • prosty we wdrożeniu i obsłudze
  • numer umieszczony na nowych kartach SIM operatora sieci Plus
  • system promowany przez organizowaną co roku kampanię informacyjną