Biuro udziela informacji i rozpatruje wszelkie wnioski związane z przetwarzaniem danych osób fizycznych i firm w Systemach Wymiany Informacji Związku Banków Polskich: BANKOWY REJESTR oraz DOKUMENTY ZASTRZEŻONE.

Biuro Obsługi Klienta ZBP
ul. Postępu 17 A
02-676 Warszawa
(+48) 22 348 40 80
bok@zbp.pl

Z powodu epidemii koronawirusa Biuro Obsługi Klienta ZBP będzie pracować W TRYBIE ZDALNYM DO ODWOŁANIA.

Zachęcamy do kontaktu korespondencyjnego, e-mailowego lub telefonicznego.

Godziny pracy BOK:

  • 8:00 – 16:00 (poniedziałek – piątek)


Wnioski do pobrania: System BANKOWY REJESTR

  • Raport dla OSOBY FIZYCZNEJ / KONSUMENTA (konsument – osoba fizyczna pobierająca Raport na własny użytek, nie związany z działalnością gospodarczą)
  • Raport dla OSOBY FIZYCZNEJ PROWADZĄCEJ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
  • Raport dla PRZEDSIĘBIORCY

Wnioski do pobrania: System DOKUMENTY ZASTRZEŻONE

  • Raport dla OSOBY FIZYCZNEJ (chcącej sprawdzić informacje o swoim dokumencie)

  • Raport dla PRZEDSIĘBIORCY (chcącego sprawdzić dokumenty swoich klientów)