Dostęp do wiedzy z zakresu bankowości i ekonomii jeszcze nigdy nie był tak łatwy. Uruchomiona została aplikacja mobilna „BANK Miesięcznik Finansowy” – 3 najnowsze numery magazynu będą w niej dostępne za darmo. Dodatkowo, prenumerata wersji cyfrowej będzie o 30 proc. tańsza od wersji papierowej.

Miesięcznik zyskał nowe – cyfrowe oblicze. To profesjonalne pismo środowiska bankowo-finansowego jest teraz dostępne na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android dzięki aplikacji.

Przyjazna forma idzie w parze z niższą ceną – prenumerata wersji elektronicznej będzie bowiem tańsza aż o 30 proc. w stosunku do wersji papierowej. W prezencie MF BANK zaprasza czytelników na jazdę próbną – w aplikacji znajdą się 3 wydania dostępne za darmo: już teraz październikowy i listopadowy,a później także niezwykle bogaty w podsumowania i analizy numer grudniowy.

– BANK od ponad dwóch dekad dostarcza najważniejsze informacje ze świata bankowości i finansów. Publikujemy nie tylko informacje newsowe, ale także pogłębione analizy przeznaczone dla profesjonalistów z branży. Wierzę, że dzięki aplikacji mobilnej dotrzemy do nowych grupy czytelników, także do studentów i absolwentów, którzy na poważnie myślą o karierze w bankowości – mówi Stanisław Brzeg-Wieluński, redaktor naczelny Miesięcznika BANK.

Wraz z nową, mobilną odsłoną BANKu zmienił się także portal aleBank.pl. Wykonany w technologii responsywnej, z unowocześnioną nawigacją i nowymi funkcjonalnościami, staje się jeszcze lepszym, codziennym partnerem w świecie finansów.

– Mam nadzieję, że aleBank.pl w nowej odsłonie stanie się dla przedstawicieli środowiska bankowego, pracowników instytucji finansowych, dziennikarzy ekonomicznych, kadry uczelnianej, studentów kierunków ekonomicznych oraz osób zainteresowanych bankowością i finansami zarówno doradcą, jak i wszechstronnym źródłem informacji i wiedzy – powiedział Piotr Zajdel, redaktor naczelny aleBank.pl.

Wysokiej jakości treści na bieżąco publikowane na portalu aleBank.pl oraz rozbudowane artykuły, wywiady i raporty specjalne przygotowywane w cyklu miesięcznika w połączeniu z najnowszymi technologiami strony internetowej i aplikacji tworzą wyjątkową całość.

– Dorobiliśmy się grona kilkudziesięciu tysięcy wiernych użytkowników portalu i czytelników miesięcznika. Zmieniają się jednak ich przyzwyczajenia w korzystaniu z mediów. Dostrzegamy to, że coraz większa ich konsumpcja odbywa się z wykorzystaniem urządzeń mobilnych – mówi Andrzej Wolski, wiceprezes Centrum Prawa Bankowego i Informacji, wydawcy aleBank.pl i MF BANK. – Jestem przekonany, że dzięki wprowadzonym zmianom w portalu oraz nowemu produktowi, jakim jest aplikacja BANK Miesięcznik Finansowy, dotychczasowi użytkownicy polubią nas jeszcze bardziej – dodaje.

Aplikacja i skład cyfrowych wydań MF BANK zostały zrealizowane we współpracy z firmą Optizen Labs – liderem polskiego rynku publikacji cyfrowych – na ich autorskiej platformie Digitivo. Spółka uczestniczy w cyfryzacji polskiego rynku wydawniczego od 2010 r., w tym czasie wprowadzając na rynek blisko 300 publikacji dla kilkudziesięciu czołowych wydawców prasowych.

Oficjalna premiera odbyła się na konferencji IT@BANK 2016 – największym w Polsce, dorocznym spotkaniu poświęconym kwestiom informatyki bankowej, gromadzącej elitarne grono specjalistów i kadry zarządzającej odpowiadającej za IT w bankach, firmach ubezpieczeniowych, SKOK-ach oraz firmach technologicznych.

Aplikację, od 17 listopada, można pobrać z App Store (iOS) oraz Google Play (Android).